Tuesday, September 27, 2016

Twee israeliese binêre makelaars

Twee Israeliese binêre makelaars Twee Israeliese binêre makelaars Hello. daar is twee Israeliese binêre makelaars dat ek 'n vergelyking tussen hulle. In albei wil dat chat suig. hulle nie iets oor die webstie of die platform te leer ken. die enigste ding wat hulle doen, is om te vra of ek 'n rekening aan te stel. nou. toe ek gepraat met die dienstplicht verteenwoordigers van die maatskappye. hulle albei gesê dat ek singals sal kry. daaglikse oorsig en natuurlik wat my sal leer tegniese analisys gratis. In albei wil die PRECENTAGE sukses van die seine is 75%. Ek dink dat hulle neem dieselfde seine. een van hulle is 'n Israeliese maatskappy (itrader. co. il) en die ander een is 'n Israeliese maatskappy te maar hulle is filiaal van die Britse comapy vernoem maklik draad (easyoption. co. il), doen iemand gehoor dat maatskappy? wat dink jy oor die platforms van die maatskappye? wat is beter? easyoption. co. il gesê dat hulle wins maak wanneer ek wins maak. As ek handel oor euro / dollar 80% en dit was in hulle geld. hulle sê dat hulle die remaning 20% ​​kry. is dit waar? en hulle het ook gesê dat die kursus sal wees via netdania die daar sal hulle My leer alles. maar itrader het niks gesê nie spesifiek. net sê dat iemand my sal leer. Ek weet nie waar is beter om my geld te belê. 500 $. help my asseblief.


No comments:

Post a Comment